| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| Today is: 2008 年 11 月 27 日 星期四 ;]' |
| day c.4堂` |
分類: 校園生活:)` |
day c;1早掛住玩胖妹公仔-_-
早會,,劉嘉穎上台xd nut?=3=吾系掛.上台果個劉嘉穎令女d-v-
呀nut令仔d*v* 頒獎..估中哂囉`果然冇2e份v_v
第1+2堂ch!n;)點知m!z ma冇番~_~
中文T.A m!z tam尼監堂"又做話劇<3 [我以後吾會打錯做"畫劇"-_-]
寬仔做仙女;我同佢講佢到時要扮乸型,,
點知佢即刻話:咁樣既話我形象會受損.我吾做喇!
吾系掛-333-"吾通又搵小漫做咩,,小漫做既話膠紙又吾肯做董永*
講到呢度..成班友話要我做仙女-)` 我邊忽似仙女?xd
人又吾令身材又吾系正-_-黃狗又話我把聲cute;
邊忽cute呀老闆?但系我又諗..我吾做就冇人做,,
做1次咁大把拉.還掂好多人都冇諗過要入決賽xd
第3+4堂LS,,何老大堂今次悶到嘔"好彩有屈機同飛機佬爆下gag;
何老大做乜吾爆gag?/3\ 搞到氣氛咁鬼悶.
第5堂eng,,m!z 1ee琴日講左個今日吾番`s0有個吾知叫乜既m!z尼代課"
做ws;悶到痴線~_~做到1半就去左搵班ka!子玩^0^
第6堂mrs y!p又冇番=3=ace eng班友1入尼見到任小玉既反應系..{各有不同}
屈機: 0sh~ [下體搖幾下]
小飛腸就系0嘴之後就話: yeah!!!!!
膠紙見到任小玉,,企左系門口度幾秒話: yeah!!!mrs y!p冇番!!!!!!
之後練左陣話劇-v- 後尾同ka!子玩;
寬仔將胖虎公仔塞左系屈機既私人部位果度-333-"
然後拎番出尼再塞系飛機佬個口度xd飛機佬好核凸,,
佢系腸腸個位度吐口水~_~然後將腸腸d野擺系d口水上面xdddddd
好核凸-.-成本ers+n0teb00k濕哂=0=諗起都想嘔..
呀nut之後將胖虎公仔dum左出去個窗口度[向走廊果邊]-)`
1unch去左栽培,,吾知點解今次食得好舒服:)
第7+8堂h!st"全堂好專心*v* mk送左個!tp牌比我^3^我系!tp!
放學半個鐘送左比豬琪幫佢整h.e果塊爛鬼布v_v
4點2番去3o2練話劇.. 練完系c0ver p1aygr0und撞到ka!tsz+多子+江子*
同佢地吹左陣水,,5點鐘就搭車番歸"
番到樓下..當我正系度聚精匯神咁諗緊野既時候.
突然有個排球以每分鐘1oookm向我既方向飛過尼-0-
不過我冇事~_~有個好心人幫我擋左xd
近排發覺好多人向我say hi=3= [其實系好事]
但系我自己既諗法系: 系咪因為我樣衰得滯所以人地成日同我say hi?-_-
主要系因為有好多吾熟既人都會叫下我個名..同我hi下咁; [0n1y b0ys]
同魏漢良+謝豐澧吾熟,,總之見親佢地2個都會嗌下我咁-)`
that's a11`
|
|
|
|
|

| Today is: 2008 年 11 月 26 日 星期三 ;]' |
| day b`畫劇<: |
分類: 校園生活:)` |
day b,,班主任時間;今日系敬師日`
敬師卡諗住寫比m!z tang.不過吾知陸運會果日見吾見到佢v_v
m!z ma又學何老大-_-輔導日果張通告明明系佢收..
點知又推哂比我~_~2樣通告都收死我"
第1堂mathz,,s0 easy*吾教都識-v-又再次見到蚊芝笑xd
第2堂rsc;超快咁過.我又白痴到周圍向人say hi+揮手^0^
屈機既反應系:你又做乜野?你咁做又有乜意義?xd
膠紙既反應系向我揮番手:)
匡伯既反應系..... - - 2條橫線;
第3+4堂!.s.m!z 10啞左=3=其實系因為佢做完手術,,
2堂好hea"做wb+吹水`
黃狗好抵死!比m!z 10叫左出去坐xd
第5+6堂eng,,對ws.最後果5分鐘系度同m!z 1ee傾計;D
玩!Q題..可惜m!z 1ee果d !Q題我全部都聽過哂-_-
1unch 5個人.我諗以後都得5個人1齊食`
遷喬哥話:陳鳳瑩,,你以後「darm」5張凳得架喇!
食完陪佢地去食雪糕;)瑩瑩食雪糕好似鏟雪咁-333-"
番到課室同臭蕉+黎m!ng+crazy打紙巾;玩法同排球1樣`
第7+8堂mus,,y0!調位.同小漫+10rra!ne坐"
其實跟高矮排-0-後面有龜頭+寬仔+膠紙*
前排吾想提v_v搞到又有少少想調位.
唱果首「開拓生機」既中文版,,全部麻甩佬諗歪哂~_~
放學去左2o3練畫劇<:番去以前溫屍既班房"
練練下落去搵m!z ma,,原來可以反串^v^
寬仔做仙女-v-到時要有假髮!
前後練左4次,,腸腸代仙女個位好正xd
膠紙睇完仙女封信個表情仲正;)
5點鐘番歸! |
|
|
|
|
« | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | ... | 184 | »
|
|