My Diary(;`
 
 
Ting_523
暱稱: *西瓜(;
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011年第1篇blog哈哈:...
4B LTF+open day+3C g...
2010-11-10
5/11 練lunch Time Fo...
「步行」籌款(:
clock*
日誌統計
文章總數: 367
留言總數: 4740
今日人氣: 1
累積人氣: 20177
Today is: 2008 年 11 月 25 日  星期二 ;]'


day aaaaaa,* 分類: 校園生活:)`

day a,,好似day a左冇幾耐-_-
班主任時間.何老大次次都話:值日生~dum哂d粉筆佢,,落去拎過d新既;
佢1開聲我地就笑xd你個何老大丫=3=
明明旅行張通告系你收既..冇拉拉變左我呢個文書收.\_/.
通告之亂,,我又懶得將佢排番次序`xd
第1堂ch!n"開始講黑旋風:)!不過好悶.
第2堂mathz,,qu!z=0=冇帶計數機-)`
冇帶計數機根本冇可能會pass/3\m!z h0..我可吾可以requ!z?v_v
如果比我requ!z既話.我1定拎夠85%以上架;D
第3堂又系mathz,,玩果d乜鬼近似值.s0 easy;)
assemb1y"條友個頭好型-v-黃狗如果整呢個頭..1定笑爆嘴*v*
第5+6堂eng,,哈哈xd我發覺我愈尼愈腹黑~__~
mk同黃狗1篤我..我就話比m!z 1ee聽^0^搞到佢地要罰抄v_v
1unch:)遷喬哥你食藥-333-" 0嘴最近好少同我地舊溫屍食飯!
入左精英班就吾識人?算拉..呢d咁既人同吾同佢食飯都擺就;
上到課室擺低d野就衝落去bk房,,又bk-_-成日都系我bk`
第7堂ge0g.教書;ms y!p好正:)教左我1樣必殺技xd
第8堂c1,,又玩exce1.最後果幾分鐘睇y0utube"
條友玩「浴血戰場」=3=好膠!
第9堂中屎*s0 happy!千年老妖冇番^3^
轉左練畫劇-v-寬仔做仙女?系就正xd
放學開班會;開到5點鐘,,
同小漫系籃球場睇社際手球"1uke vs mark-_-
1uke社輸幾分咋.\_/.算拉.其中1場姐-)`
5點半閃人`

 
出生時間:2008-11-25 06:52 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
Today is: 2008 年 11 月 24 日  星期一 ;]'


day f;)! 分類: 校園生活:)`

day f,,早會吾記得哂;淨系知好悶.
第1+2堂eng:)好似好快過咁._.黃狗冇罰抄`點解m!z 1ee吾追既-_-
第3+4堂由pe變左做mathz=3=多謝孫s!r.
其實變左做mathz都好既..m!z tang進度慢左,,比番芝芝教;D
加上自己mathz又廢~_~當惡補下囉"
系2o2度上*見到櫃桶成堆yes card-333-"有臭蕉最愛既小蠻xd閃卡添!
mk成日系度嘈住哂-)`比我1野推左佢落地下[75度轉..]成個趴左落地下xd
第5堂!.s.qu!z?又話d!ct既-_-
第6堂pth,,寬仔比衛生哥罰=0=
之後黃狗出尼講野.佢講果d狗話我聽吾明..點算?/3\
1unch照舊"到我地班既1unch f0rum;)`
最衰都系小飛腸..dum左我地班為你精心炮製既令令banner.\_/.
搞到冇得舉=3=算拉,,將來有你份既話再整xd
小漫講中文果陣睇得出有少少緊張-v-
小敏講英文0k咁拉;黃狗講pth收紙皮-333-"講得好生硬!
第7+8堂ch!n,,作文`我諗今次好低分=_=作到語無倫次..
放學去左recr0ss;k0ry請食薯片*v*
婷婷[吾系我]你好gag-_-個蘋果掟系爛既~_~仲叫我拎下個掟-)`
操到4點半上去3o2改劇本"好多都比m!z ma改哂-_-
之後練左1陣去c0ver p1aygr0und玩,,冇野玩v_v
5點半閃人w!f令仔筠;D搭小巴..點知兜左勁大個圈`

 
出生時間:2008-11-24 06:36 PM  [ 訪客留言(14) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 


訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客