My Diary(;`
 
 
Ting_523
暱稱: *西瓜(;
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011年第1篇blog哈哈:...
4B LTF+open day+3C g...
2010-11-10
5/11 練lunch Time Fo...
「步行」籌款(:
clock*
日誌統計
文章總數: 367
留言總數: 4740
今日人氣: 6
累積人氣: 20164
Today is: 2008 年 11 月 19 日  星期三 ;]'


day d.; 分類: 校園生活:)`

day d.早會,,要去軍訓營~__~$75o.
差吾多拉..孫s!r話軍訓套3可以帶番香港嘛"redcr0ss套3都要4舊水拉-_-
3日2夜*吾算好過份;不過到時辛吾辛苦就吾知=3=
第1堂rsc,,做短劇"我扮大肚婆^0^上左車之後生仔xd;
結果換尼1個好名+1包麥提莎-v-
第2堂ch!s.譚詠欣好變態囉,,冇做1題都記人壞名-0-
落堂果陣我諗住扮飛機佬講stand up`點知比譚詠欣見到,,
佢對住我笑-w-好恐怖..
第3+4堂hec,,y0!整石頭蛋糕;
豬仔發蛋果陣.,我不其然同佢講左句:你好似住家男人.
事關佢發蛋果個手勢真系好純熟xd
搞到佢即刻dum低d野話:我發蛋都算似?-_-
我發覺次次c00k!ng 1ess0n好似得我1個整哂咁-333-"
矮仔傑掛住洗野xd 最後拎d石頭蛋糕去焗!
豬仔果組勁拉-v-8舊蛋糕全部痴埋1齊xd
第5+6堂eng,,對ws+做reader ws;
黃狗問m!z 1ee系咩社.m!z 1ee話:what d0 y0u th!nk?
我地有d嗌matthew..1uke..mark..j0hn:)!
y0.m!z 1ee系1uke社架*v*哈哈`
1unch食番自己d傑作;)超好味xd
第7+8堂mathz,,系度玩影相=3=成班友系度嘈嘛~__~
m!z tang教埋今個cyc1e就走/3\好吾捨得!
放學同超慢既小漫+果隻超臭既臭蕉+超狗既黃狗系1o週年傾劇本;
冇拉拉比人話我同果隻臭蕉有野-_-
我吾鍾意麻甩佬架v_v更加吾會鍾意1個咁似蕉既人xd
傾到4點1o,,上去接匡伯放學=v=
我同匡伯講:睇下我幾好人!我接你學放喎.
搞到佢即刻顯出1個好怕羞既樣-)`0爆,,好少見匡伯咁怕羞"
落去c0ver p1aygr0und搵筠仔,,沛琳剪左頭髮啵*v*
搭751轉5o5 x]好開心!今日我好安全:)

 
出生時間:2008-11-19 06:26 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
Today is: 2008 年 11 月 18 日  星期二 ;]'


day c:) 劇本. 分類: 校園生活:)`

day c.早會,,個f0rm.1既小朋友好可愛>w<叫ka! ka!`
佢講野把聲好似幼稚園-_-但系真系好得意;)
第1+2堂ch!n,,做乜好似好悶咁=3=成堂教書*
第3+4堂LS.睇片..乜鬼派平安米~__~完全吾明!
之後分組,,我做左學者-v-茶包同我同組"佢做代表發表意見;
茶包講野真系好好笑-333-"
成堂裡面佢同我講左吾知幾多次"芬蘭之星"-)`[Cs0野]
第5堂eng,,得1堂咋*v*好快咁過左,,比m!z 1ee吹我交newspaper cutt!ng"
第6堂ge0g.ge0g太容易!閃.
1unch照舊拉,,同行行佢地傾開去學校旅行既野:)!
佢地2a同2b去新浪潭`2cde去x藪郊野公園v_v
到時吾知2e有乜玩呢?-_-
去左2a班班房玩x]點知原來冇野玩-)`
第7+8堂h!st,,m!z chan比淫野比我地睇=3=睇到屈機流哂口水xd
睇緊片果陣m!z chan 1路講..搞到完全聽吾清楚套野up乜;
放學同小漫+張童+黃狗系1o週年度等m!z ma傾中文畫劇d野,,
題目同2a撞左..我吾想架-333-"吾好怪我.
男主角系..膠紙xd.女主角系小漫^3^正!
而我都系做番老本行..旁白-v-張童做董永呀媽;D
黃狗做主人xd佢做狗就差吾多.v.
劇本作左少少,,希望到時可以入到決賽拉*v*
5點閃人.撞到筠仔"搭5o5..
我x..今朝諗住見吾到條友好開心架嘛,,點知放學竟然又見到佢=0=
0爆我個嘴-_-佢系咪跟蹤我架?-)`

 
出生時間:2008-11-18 06:06 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 


訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客