My Diary(;`
 
 
Ting_523
暱稱: *西瓜(;
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011年第1篇blog哈哈:...
4B LTF+open day+3C g...
2010-11-10
5/11 練lunch Time Fo...
「步行」籌款(:
clock*
日誌統計
文章總數: 367
留言總數: 4740
今日人氣: 1
累積人氣: 20207
Today is: 2008 年 11 月 8 日  星期六 ;]'


定期服務<3. 分類: 生活記事:)`

朝7點3起身v_v去左做redcr0ss定期服務,,
8點3約左大婷姐+姜姜+筠仔系安定m記度食早餐:)
其實我想換熊仔架*v*不過後尼諗下諗下都系算;
食完9點鐘"去左安定乜鬼社區中心裡面果個路德會吾知乜老人中心`
我同筠仔又要負責量血壓/3\
有1個血壓計系水銀倒流架~__~點量姐?
於是用過另1個;9點半開始..
d呀婆成日話:點解綁得咁鬆架?實d得吾得?
我想講呢,,比個bu1b bu1b果陣要脹架-333-"
到果陣你隻手仲辛苦v_v
做serv!ce做到11點,,原本諗住去269度睇134 tra!n!ng架+3+
但系後尼冇人陪我去=3=算!
4個人去左成泰度食麵;)食到飽飽.次次都系我食得最慢-_-
哈,,我外國人嘛xd生活節奏當然慢好多xd
最後搭5o5番歸:)
下午留番系屋企超乖咁做功課,,非常難得-v-

開始系度諗..我升左f0rm.2系咪變左好多?
f0rm.1果陣無論成績點樣,,我都吾介意-_-!
而家f0rm.2.對成績好care"甚至經常以「做人要向前望,,我要挑戰朱躍望」為終止=3=
f0rm.1果陣冇咁Coo1*而且好熱情添xd -333-"
n0w,,有d fd同我講..我Coo1左`囧
f0rm.1果陣覺得輸羸冇乜分別,,比賽總系有輸有羸;
而家?覺得自己1定要做羸果個-_-即使輸都吾好輸咁多`
吾通我真系變左咁多?v_v

 
出生時間:2008-11-08 02:41 PM  [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
Today is: 2008 年 11 月 7 日  星期五 ;]'


day bbbbb.::/` 分類: 校園生活:)`

day b;1早番到去,,比柴仔叫我幫佢包佢隻手指{f!rst a!d}
邊有人用紗布包架-_-!用繃帶架傻仔,,於是陪佢落去醫療室再包過..
學校d急救物資好吾掂~__~繃帶都冇卷-)`唯有用新既紗布幫佢包過*
陳逸朗你正屎忽.\__/.話我包得吾好"咁就咪叫我包嘛v_v
早上班主任時間派果d乜鬼選票;吾關我事既xd
閱讀堂覺得個肚好吾舒服.系度諗琴晚系咪食錯d乜野呢?
第1堂mathz堂`超吾舒服,,叫may姐陪我落去醫療室=v=
結果冇上rsc/0\第1個小息番上去課室"果陣諗住冇野架嘛.
點知第3堂!.s果陣..覺得開始吾舒服-_-!再叫may姐陪我落去醫療室;
{麻煩哂may姐}去到5樓殘廁個馬桶度嘔v_v嘔完果然舒服好多,,
繼續冇上第3-6堂..系醫療室訓教`
撞鬼,,1張開眼就見到陳麗紅=3=不過佢冇問我乜事"
訓到12點9上番課室上eng堂,,舒服左好多:)
黃狗周圍同人講我m痛-333-"大佬..m痛會嘔架咩?-[]-"用用腦袋諗下拉!
結果搞到半日冇乜點上堂v_v醫療室張床其實吾舒服架=v=
1unch照舊,,精神哂;)食完同班ka!子玩true 0r dare"
我揀dare比人叫我向2a-2d班既門口講「我愛黃狗」~__~
我吾鍾意黃狗架=3=不過我玩得起xd
小漫就勁拉,,揀dare同膠紙示愛*v*可惜..膠紙既答復太令人傷心-)`
小漫:「我愛你!」膠紙:「如果我對你1d愛慕既感覺都冇呢?」xd
玩完之後,,同班麻甩佬玩玩玩!比飛機佬噴gasbey-_-!我吾系男人囉.
第7+8堂mus,,2堂都系度笑xd;
放學清潔比賽,,超快系我地班喔^3^[不過吾乾淨呢]
放學w!f小瑩瑩+麻甩佬們"
今日系敏敏生日x]生日快樂^0^

 
出生時間:2008-11-07 05:31 PM  [ 訪客留言(15) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 


訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客