| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| Today is: 2008 年 10 月 21 日 星期二 ;]' |
| uT{eng}; |
分類: 校園生活:)` |
唉v_v今朝1起身開吾到聲-)`要變呀慶…
考eng,,早上上左1o週年度同班麻甩婆1齊溫書-_-
佢地系咁傾計,,好羨慕囉"自己又開吾到聲;
s0我就帶住「囧」既樣去溫書xd
多子又話今日吾講野,,點知咪又系講v3v
上到3o5…又冇開燈,,又系王要看-333-"
星期4再系王要看我就打死你xd`
吾好以為eng mc好容易啵;我覺得醉難就系mc-_-
最容易sure系v0cab拉`v0cab第2題系desert,,第3題系du11"
好彩我今日有「笑口常開,,好彩自然來」姐=_=
好彩岩左`呵.{超,,岩得果2題}~__~
放學果陣9點半,,好早喔+3+黎m!ng同謝西低能地跑去安定買高達-[]-"
搭751轉5o5;最後番歸了v_v
聽日放假啵^0^{你就想}要溫書-333-"好冇癮-)`
|
|
|
|
|
| Today is: 2008 年 10 月 20 日 星期一 ;]' |
| uT{h!sT+Ch!n}` |
分類: 校園生活:)` |
uT來了v_v今日考h!st同ch!n;
早上果45分鐘時間去左1o週年同班麻甩婆1齊溫xd
多得遷喬哥既提點;)`嘻.
去到3o5{差點打錯左做2o3-_-}見到裡面熄哂燈…以為冇人"
點知原來王要看系裡面=3=佢做乜咁變態吾開燈.!?-)`
考h!st先,,唉…死得拉*呢科1定好低分-333-"
屈機好勁,,幾乎貼中哂d題目=v=勁啵.!
4o分鐘系1樓度溫書;小瑩瑩見到m!z ma大嗌:「m!z ma!!!」
{p.s.當時小瑩瑩諗住玩下佢…諗住佢聽吾到"}
點知…m!z ma調轉頭:「邊個嗌我.!?」xd
好彩咁岩我有野搵m!z ma-_-搵佢家長日改期:)`
4o分鐘後,,考ch!n;死得拉v_v又吾識"鬼死咁難…好低分定了`
好冇m00d,,放學同呀b0+小瑩瑩搭車*
番到建生…搵郭國義~__~[你搵郭國義做乜.!?]睇醫生哇大佬-_-
第1次自己1個人睇醫生^0^睇左$18o`xd
睇完去左大快活買1unch食"嗯,,食完要再溫eng喔^v^
<-超好味既咳藥水同藥丸+3+ |
|
|
|
|
« | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | ... | 184 | »
|
|