| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| Today is: 2008 年 10 月 3 日 星期五 ;]' |
| day c;__] |
分類: 校園生活:)` |
day c;)閱讀堂,,好靜"搞到超想訓教=v=
第1+2堂ch!n.抽人背書,,諗住上次抽中我…今次吾會架拉-333-"
點知第1個就系1o號{我}.有冇咁邪.!?-_-可惜我冇背`抽左幾個都系個位數;邪爆"
第3+4堂1!bs,,好耐冇上何老大既堂"成堂聽何老大搞爛GaG-)
第5堂eng,,我同臭蕉決戰既時刻終於到`xd-d!ct;結果我得97分,,佢1oo分.
我好吾服=3=所以拎佢本簿recheck.點知比我發現原來佢有m!stake`xd超開心.平手"
第6堂ge0g…救命;mrs y!p 1堂講哂ch.5`快到佢講完成堂我都吾知教過d乜果隻-_-
1unch照舊+筠仔佢地,,食完去左書展"多謝遷喬哥送比我果本st!tch schedule b00k;)
番到課室,,班麻甩佬又幫屈機set頭`xd
第7+8堂h!st,,又系爛gag堂"比柴仔剪左我2條頭髮.\__/.賠番比我丫吾該-333-"
放學w!f筠仔+呀b0+小瑩瑩:)
聽日番學校整壁報-)
|
|
|
|
|
| Today is: 2008 年 10 月 2 日 星期四 ;]' |
| day b.; |
分類: 校園生活:)` |
day b:)
班主任時間,,吾記得左喇-_-
第1堂mathz.次次mathz吾系頭果2堂就系最尾果2堂-)
mathz好悶"不過冇計,,要超專心聽書…自己mathz差嘛v3v
第2堂rsc,,大愛既教書方法實在very !nterest!ng*
臨recess果5分鐘就尼火警演習=3=衝落去籃球場,,
紅姑話今年全部人慢哂~__~破左最慢記錄;
第3+4堂!.s.做實驗,,煲葉=D very exc!t!ng"
第5+6堂eng,,教upstream.裡面有d0g喔*v*成班麻甩佬系度笑`xd
1unch多左筠仔佢地,,食完番到課室覺得個肚好痛-_-
不過班麻甩佬系度講gag…講到我已經吾記得肚痛^3^
屈機話好鍾意tracy對美腿- -"笑左.
第7+8堂mus!c,,sk w0ng尼睇堂0v0成班唱番果首低能班歌-)
冇拉拉話要分組改前奏,,我音樂白痴尼架=3=
好彩yummy識彈琴…咁就有個好名~__~
放學得自己1條友=v=搭小巴搭屋企.
that's a11:)
------------------------------------------------------------------------
t0 2e;
中屎科要做工作紙-去museum.
班會搞活動喔x]`
去香港歷屎博物館,,
日期:bef0re ut/after ut"
有興趣既同學向蕉主席報名:) |
|
|
|
|
« | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | ... | 184 | »
|
|