| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| Today is: 2008 年 9 月 14 日 星期日 ;]' |
| 1oo問-) |
分類: 1oo問:)` |
首先…
今日中秋節<3
中秋節快樂xD.
冇野打=3=
所以無聊d…
玩1oo問-)
---------------------------我系小小分隔線-_- ----------------------------------
1* 今日係幾號:14;
2* 有心理準備做呢100條未:冇.系咪吾洗做.!?
3* 最鍾意聽咩歌:我唱既歌xD
4* 你有無潔癖:有-_-
5* 鍾意ICQ定MSN多:msn.
6* 用8個字形容你自己依家既心情:悶悶悶悶悶悶悶悶-)
7* 最後一次睇咩戲:吾記得1u.
8* 住係邊區:屯門囉~___~
9* 最想得到咩:快樂.!?xD
10* 曾經愛過最衰既人:冇;
11* 有無後悔愛過佢:都話冇囉-_-
12* 有無想過幾時結婚:系我仲在生既時候v3v
13* 你覺得最可怕既係咩:四腳趴趴-w-
14* 識得最耐既朋友係邊個呢:豬嘉=v=
15* 如有識左幾耐:好似系4歲果陣識到而家
16* 日記網址係咩:http://blog.qooza.hk/Ting_523
17* 最討厭的人或物:煩,姣,賤=D
18* 屋企電腦係唔係廢既:都幾廢.
19* 最想多謝邊個:多謝成日借功課比我抄果d人^3^
20* 近排有咩令你有好大壓力:有-)原因不詳.
21* 有無得罪過人:冇.
22* 如果有得罪左邊個:都話冇囉-_-
23* 用咩牌子既筆做功課:ba11s!gn;
24* 做呢100條煩唔煩惱呀:煩.你知就好拉~__~
25* 第一次拍拖係幾時:吾記得.
26* 記咩最叻:記仇xD
27* 有無講過粗口:點會冇-)
28* 最討厭咩天氣:熱+潮濕"
29* 最鍾意哪細理: !__?
30* 鍾意男定女:冇所謂xD
31* 支唔支持同性戀:冇所謂.吾關我事就得拉
32* 最討厭的數字: 0<-{以前溫屍既人會get到}
33* 喜歡邊一類型既男性或女性:…
34* 有咩秘密唔同人講:去完廁所吾洗手v3v
36* 數出你最愛既朋友:呀b0,,豬琪,,小瑩瑩,,ka!tsz,,小d,,江子xD
38* 係唔係乖學生:自問吾系-_-v
39* 依家幾歲: 13.真後生=3=
40* 數口叻唔叻: 0k咁拉`
41* 去開邊間超級市場: 好少去.
42* 你覺得你係咩人: 中國人&香港人
43* 口頭禪係咩: 食屎拉<-咪學我-)
44* 怕唔怕黑: 吾怕.
45* 上網多數做咩: …
46* ICQ no.係咩: 冇
47* 會唔會日日都打日記: 吾會
48* 幾度先會開冷氣: over 26度
49* 偶像係邊個: 你xD
50* 做左一半啦開唔開心: 麻麻地
51* 最喜歡哪一套動畫: 多拉GAG夢
52* 細細個個時得唔得意: 都0k架xD
53* 有D咩古怪既習慣: 1番到屋企沖涼;)
54* 覺得自己尚算正常嗎: 吾正常~___~
55* 做過最LOR既事: 比老師話上堂傾計-333-"
56* 讀近咩班: 2e;)
57* 有咩事係你依家既人生轉淚點: 吾明!__?
58* ICQ HANG左你會點: 吾用!cq.
59* 有無呃過最愛既朋友: 冇`
60* 最鍾意香港邊一到: 我屋企.
61* 最鍾意講既單字:丫
62* 最討厭咩戀情: 3角.!?
63* 鍾意睇邊一類型既戲:gag戲
64* 鍾意韓國定日本多D:日本.
65* 點解鍾意呢個國家:因為…所以…
66* 最怕既動物:4腳趴趴-_-
67* 依家有咩目標:每科7o分以上v3v
68* 最想學習哪一種語言:法文&日文.
69* 你覺得邊一個作家既書最好睇:我囉xD
70* 如果要你放棄一樣:愛情,親情,友情.你會選哪樣:3樣都吾放棄
71* 有無打ICQ N/A MESSAGE:都話冇!cq囉-)
72* 見到咩人會即刻OFFLINE:吾會咁做
73* 電視劇值唔值得追:多拉gag夢;)
74* 會唔會幫呀媽做家務:絕對吾會.
75* 你係屬於被動定主動既人:被動.
76* 形容你最討厭既人個樣:肥.樣衰.把聲難聽.總之就樣衰拉=v=
77* 上網最唔好既地方係咩: …
78* 有無用BIT TORRENT(即BT):吾明.
79* 有無想過要整容:我想整好耐-_-
80* 覺得自己最令既地方:冇
81* 有無界過手:冇.我冇咁傻.
82* 最想養既動物:吾想養"
83* 覺得自己衰唔衰:都幾衰xD
84* 有無兄弟姊妹:冇.
85* 係唔係淆底怪:系xD
86* 最唔相信邊個:好多`
87* 如果有個傻仔/女話想溝你,你會點:叫佢慳d-_-努力讀書把拉.
88* 見過最核突既事:鼻屎佬挖鼻屎-[]-"
89* 屋企有無種花:冇.
90* 返學會唔會著冷衫:凍既時候會.
91* 有無鍾意人: 秘密-_-
92* 最鍾意咩顏色:紫+綠
93* 牙JAY定EDISON靚仔D:2個都吾令仔
94* 知唔知道神係咩:我咪系神囉=v=
95* 上咩堂先會訓覺:而家暫時冇.
96* 覺得你自己係屋企有無自由:冇.簡直就系地獄-)
97* 如果你有三個願望你想做咩:1)成績好d拉 2)秘密-_- 3)要多3個願望xD
98* 最鍾意既運動係咩:排球-3-
99* 塔咩車返學:5o5+751
100* 眼唔眼訓:好眼訓~___~
|
|
|
|
|

| Today is: 2008 年 9 月 13 日 星期六 ;]' |
| 冇拉拉;` |
分類: 校園生活:)` |
冇拉拉系度諗番以前溫屍D野~___~
原來以前溫屍既人系2a,2c,2e都0k.
除左2d-_-
2d得3個入左嘛`
2a m0n!t0r系j0seph.m0n!tress系行行.
2c m0n!0tr系謝西xd主席系豬琪:)
2e m0n!tress系may姐.主席系臭蕉`
吾錯吾錯xd
冇拉拉又諗起琴日mus!c果陣m!z au話要諗班歌,,
咩班歌好.!?-)
獅子山下.!?xd
前程錦繡.!?xd
定系世界真細小.!?+v+
呢樣野都系等星期2開班會果陣先傾=3=
冇拉拉諗起星期2…
真系好多野要交!__!
最慘又要eng d!ct同背格言-3-
冇拉拉諗起聽日中秋節`
年年都系去親戚屋企,,
冇拉拉想搵小學班fd/中學d人玩"
可惜吾得v3v
吾打喇-)
仲要k0 d功課"
bye=D |
|
|
|
|
« | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | ... | 184 | »
|
|