| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| Today is: 2008 年 10 月 27 日 星期一 ;]' |
| uT{!.S.}; |
分類: 校園生活:)` |
琴晚同胡凱多系度玩faceb00k`xd玩到差d吾記得溫書-_-
小瑩瑩入左醫院;希望快d可以番學拉^v^
今日考!.s`考得吾方好拉v_v f!11 !n the b1anks易到嘔.
整體吾難既,,系自己衰咋嘛~__~
考完影班相"又話9點9影=3=點知成1o點先開始排位.
救命..最慘系2e最後先影-333-"
企第2排;m!z ma話我同b!t要是旦1個企第1排*
sure我吾肯xd同b!t猜.3盤2勝`誰不知我羸左:)
黃狗好膠-_-女仔要做"手左搭右"既動作..佢又諗埋d歪野-)`
影完1o點8=3=遲左成粒鐘放學,,不過算拉*
放學見到川川子坐左系屯門西鐵站d凳度v_v佢好似吾舒服"
終於考完試,,輕鬆左d咁拉._.吾知派試卷果陣點..
唉..個股市又跌喇/3\諗住趁低吸納嘛;
點知系咁跌跌跌-_-渣好定沽好?
|
|
|
|
|
| Today is: 2008 年 10 月 24 日 星期五 ;]' |
| uT`{C.H!St}* |
分類: 校園生活:)` |
uT第4日:)`考中屎,,琴晚諗住今朝3點鐘起身溫書架嘛"
點知吾知醒-_-算拉.反正琴日下午已經溫左`
今朝同樣地上左1o週年溫中屎,,小瑩瑩冇番v_v考試會打8折架`
今年既溫屍小朋友們好可愛xd.why.!?
邱s!r番果陣..佢地就話大嗌:「邱s!r~!!!」=3=
m!z au番果陣就會話:「m!z au~!!!」
連sk w0ng經過都會話:「mr w0ng~!!!」0爆我個嘴=0=
考中屎,,mc+match!ng+f!11 !n the b1anks冇問題;
鬼叫今朝我有睇到past paper咩.
學膠紙話「睇完past paper簡直就好似抄答案咁」._.
只系最後果1題-_-衰左系最後1題"好驚會輸比2個姓陳既人-)`
冇長問答吾早響v333v全部資料題都做死我,*
做完剩番1分鐘xd;考完全人類去左ha11=D
聽果個乜鬼艾普飛尼奧喎~__~其實我1直都系度傾計xd.
又話15分鐘,,點知超時2o分鐘-v-
放學同呀b0+筠仔+溫屍麻甩佬們讀黃狗寫比呀b0果張野*0*
黃狗d英文真系..「y0u !s」都講得出-)`系「y0u are」哇黃狗仔v_v
1路讀1路笑爆我個嘴xd;
星期1考埋我既弱項之1 - !.s就收得工^3^ |
|
|
|
|
« | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | ... | 184 | »
|
|