| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| Today is: 2008 年 10 月 23 日 星期四 ;]' |
| uT{mathz+ge0g`} |
分類: 校園生活:)` |
uT第3日喇;考mathz+ge0g,,早上同樣去1o週年溫書"
等左小瑩瑩同多子好耐-_-系度諗..吾通佢地吾番.!?
首先考mathz.囧爆`吾夠時間做v_v仲差最後2題冇做-)`
不過點講都吾夠矮仔傑慘..佢最後果1大版冇做xd*`
4o分鐘溫書又去左1o週年v333v
豬琪話小瑩瑩果然冇番,,而多子又冇番~__~
then考ge0g,,最後1個入課室^0^呠=3=
我隔尼果個小朋友好可愛:)佢話:「哎呀..吾記得帶繩添!」
佢問我:「可吾可以借條頭髮比我.!?」xd
我同朱皓欣當場笑左-_-真可愛*0*
我以為ge0g應該好容易=3=話哂自己琴晚都好認真咁溫書,,
點知f!11 !n the b1anks都吾容易v_v 0爆我個嘴.
放學上左4樓搵呀b0;大家都認為今次ge0g都難左少少-)`
搭751,,轉5o5`去左大快活買飯食;)`番到屋企…1路食1路睇楚看豬紅xd
筠仔打比我"冇鎖匙帶屋企-_-上左尼我屋企xd
同佢1路發現左某人既秘密同某人扮某人既野=v=
聽日考中屎=D西瓜婷!吾好輸比隻黃狗哇.\__/.
|
|
|
|
|
| Today is: 2008 年 10 月 22 日 星期三 ;]' |
| H01!day:). |
分類: 生活記事:)` |
今日吾洗番學,,吾好以為好好v_v要溫書架`
琴晚應承左自己…1定要訓夠12個鐘=v={琴晚1o點半就訓左1u}
點知今朝訓到9點半就起左身-_-算拉.
1起身就做mathz~__~做鬼死我"
記得cr0ss meth0d又吾記得change 0f subject*
記得change 0f subject又吾記得f0rmu1ae,,
為何f0rm.2既mathz咁複雜3<;但系我冇得揀嘛-)`快快手做完佢^0^
溫ge0g,,ge0g容易過上年好多囉+3+而且今年系mrs y!p教添:)
聽日考2科喲.今晚我做吾哂d數吾洗諗住訓.\__/.
突然系度諗…究竟我系人地眼中系1個點既人v_v
估左好耐都估吾到,,可能我真系雙重性格掛xd`
Scc+考緊uT既朋友;加油吧!=D |
|
|
|
|
« | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | ... | 184 | »
|
|