My Diary(;`
 
 
Ting_523
暱稱: *西瓜(;
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011年第1篇blog哈哈:...
4B LTF+open day+3C g...
2010-11-10
5/11 練lunch Time Fo...
「步行」籌款(:
clock*
日誌統計
文章總數: 367
留言總數: 4740
今日人氣: 6
累積人氣: 20204
Today is: 2008 年 12 月 10 日  星期三 ;]'


day c.嘻-v-! 分類: 校園生活:)`

day c,,1早番去趕功課v_v
早會,,JJ講野-_- mr kw0ng話:yes! ge0graphy !s very !mp0rtant.
好正-v- 勁鍾意鄺s!r呢xd
第1+2堂ch!n* 派番中文問答..原來2個乙+好1個好名架:)
然後做聆聽,, 篇野有緣機架;
第3+4堂LS.全堂講何老大9up-3-!
然後做書裡面果d.. 好似作文咁-)`
第5堂eng,, 讀v0cab. 然後m!z 1ee解tense"
其實到而家我對tense既認識仲系好淺=3=
多數系睇句野讀得順吾順先加野既xd
經過m!z 1ee講解完之後似乎都0k`
落堂,,玩屈機電話xd 我渣個電話好似對講機咁-_-
第6堂ge0g,, 對wb* 悶悶地咁._.
1unch.班友真系好嘟嘟咁出去同m!z 1au食飯xd
我先吾會同舊冰食飯~_~
食完上到上去..陪筠仔落去拎番個袋-3-!
順便拎埋粉筆同name 1!st,, 之後再上番去陪佢去圖書館借電腦用-v-
煜華兄你好好人=) 多謝你借機比我地用*
第7+8堂h!st:) presentat!0n,, 柴朗入左我地果組v_v
柴朗你要好好多謝我xd 系我令你1oo裡面既2o分吾洗冇左!
小敏同呀桃出去講. 結果16/2o; 都吾錯丫,,起碼4組有2組低過我地=v=
呀b!t果組最高-_- 梗系拉..朱皓欣禁停左個t!mer-3-!
放學去左同婷婷+k0ry做serv!ce pr0ject:)
karen好似好吾開心咁-)` 佢好似喊過尼.. 吾好吾開心拉;D
5點半同筠仔番歸`

 
出生時間:2008-12-10 07:11 PM  [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
Today is: 2008 年 12 月 9 日  星期二 ;]'


day b.唱歌*` 分類: 校園生活:)`

今朝同柴朗系屯西行番去芝芝-_-沿途見到d呀伯呀婆耍劍勁正xd
day b:) 班主任時間調位喎*v*可惜冇我份-)`
調黃狗走xd y0!佢變左坐單丁位;調左屈機過尼xd
茶包1定好羨慕屈機-v-屈機可以同娟爺坐.
然後交回條v_v 軍訓"
第1堂mathz,,芝芝學何老大叫值日生拎粉筆~_~
第2堂rsc`大愛教番* 首先我同yummy小組分享;
金句+詩歌.原來「我要向山舉目」首歌d音好恐怖=3=
早知吾揀呢首.. 匡伯果組首歌幾好聽;有種似曾相識既感覺.
第3+4堂!.s. 教左1陣書,,跟住做wb-_-好悶囉;
同周圍d人1齊唱歌xd f0r examp1e:東山飄雨西瓜婷..
仲有真情*v*鑽禧xd好好戀愛..我的最愛-3-!
唱得好h!gh`xd發覺茶包好有做歌手既天份-)`
第5+6堂eng,,d!ct滿分;) 之後對ws..
1unch都系5個人-v- 我買完野食都未見到佢地4個囉=3=
我發覺我真系好ka!..自己買完包朱奶,,竟然吾記得拎- -
跟住咪去番小食部度拎囉v_v好彩佢比我拎番xd
上到去同小漫練笛"mus exam; 吹吹下變左唱歌=)
唱唱下歌變左教人吹笛=0=
第7+8堂mus*寬仔好變態-_-系咁話自己ace eng坐系ka!tsz隔尼好開心;
仲話ka!tsz陣味好香..好想溝佢~_~ xd
我話:下..ka!tsz有仔架喎!       寬仔話:下/0\點解會咁架?...
1ucky draw搵人做開頭,,結果系寬仔開頭xd佢累埋膠紙-)`
出去唱果陣..原來可以有塊板遮住自己-v-
柴朗出去果陣.塊板根本遮吾到佢-3-!
最後果1o分鐘,,聽果首聖誕歌;m!z au話出去拎樂器伴奏就好2個剔.
勁多人仆出去拎xd好彩我都拎番個=3= 結果我夠3個剔,,1個好名v_v
放學同小瑩瑩放" 番到建生落車見到寬仔:) 番歸了`

 
出生時間:2008-12-09 05:35 PM  [ 訪客留言(16) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 


訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客