| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| Today is: 2008 年 12 月 1 日 星期一 ;]' |
| day d;)!` |
分類: 校園生活:)` |
朝早redcr0ss派紅絲帶=)`我身為紅會1份子梗系會帶拉;
原本琴晚k0ry打尼問我會吾會幫手派,,
不過佢話要著U-_-所以我冇認承"系學校我吾會比人見到我著u架-v-
day d.早會講果d紐西蘭既簡介會`
第1堂rsc,,呀1uen最後1堂v_v下堂大愛教番! 1定悶死~_~
第2堂ch!s,,講起就把火..千年老妖上堂都冇番"
佢今堂冇拉拉話收搏勿管張工作紙;搞到記左2個壞名+留堂+平時分0分.
果陣差d爆左粗鬧佢=3=好彩mk禁得實我xd[邊有咁誇張]
之後佢check作業,,我冇做2題又2個壞名+留堂;搞到我超火-_-
吾識做都有罪?錯左都有罪?
我諗我rsc學果課「不饒恕人的惡僕」尼形容你最好不過!
佢1路教書我就1路同mk疾譚詠欣v_v千年老妖我記住你!
第3+4堂h.e.saw!ng,,又系姓譚既.. [我已經好比面比遷喬哥先至咁講-_-]
姓譚既叫我地做哂先可以去recess.
搞到我成個recess冇得做eng ws;算!都系果句:我比面比遷喬哥.
第5+6堂eng:)永遠上eng系最輕鬆,,冇憂慮-v-
派番d!ct bk.m!z 1ee話我冇改正~_~其實我改左系後面你睇吾到咋,,
算拉^3^都冇記我壞名*
1unch,,小瑩瑩你又做乜拎6張凳?-_- 5張凳咪夠囉v_v
食完見到karen系出面叫人寫愛滋病日既心意卡;
我梗系有幫手寫;)不過寫得吾多xd
番到上去課室,,小漫比左條仙女既裙我-333-"
個款真系0爆我個嘴!去左殘廁度換..其實條裙睇落去好窄-_-
但系我咁肥都著得落xd
第7+8堂mathz.芝芝今堂搞乜?=3=
佢講間尺既刻度..咁我咪拎把間尺出尼睇下咁囉~_~
點知佢冇拉拉話:喂..留心[望住我同mk]
0爆囉,,我又冇同人傾計又冇玩v_v
放學去左redcr0ss"點知冇練到-_-所以上左去練話劇;
冇左膠紙個大大主角系度好似冇乜意義,,
4:55上去w!f黃狗+臭蕉收膠紙同諾b尼練話劇:)
練左2次..黃狗做乜又教我做乜d偎瑣動作?-)`
5點2放人`睇左陣handba11就閃人*
|
|
|
|
|

| Today is: 2008 年 11 月 30 日 星期日 ;]' |
| 玩玩玩!;` |
分類: 生活記事:)` |
7點半起身,,去補習;真系麻煩-_-
補完mathz補eng..好平凡咁過"補完上去明星酒樓度j0!n呀媽=3=
食左15分鐘,,出發去呀蕉屋企`
11點2o分到.膠紙算系咁拉v_v佢都有早3分鐘到!
呀龜遲左2分鐘,,最「早」系你拉腸腸-)`
搭西鐵去天水圍,,j0!n諾b同張童;轉751去銀座"
首先去左綠茵度食-v-[吾系安定果間]!n銀座;
食食下黃狗打幾廿百次電話比呀蕉~_~呀蕉聽到吾耐煩!
於是輪流接聽xd黃狗明知我地個個都吾想佢尼就咪尼拉-_-
首先膠紙接聽,,老點佢話我地系椰林閣度食`
之後黃狗打第2次尼話見吾到我地xd then腸腸接聽:)
各位都好有演技既天份^0^最終成功擺脫黃狗xd
食完之後行路去呀蕉屋企"原來佢屋企吾大=3=
不過有3間房..而且裝修吾錯*v*
不過d燈吾夠光-_-搞到呀龜訓著左!
張童同腸腸2個吾知系廁所搞乜~_~記住只系張童同腸腸-v-
我地其他人系出面撞門v_v點知佢地仲系吾肯開門/3\
於是佢地搞左幾個字先肯出尼-)`其實我想知佢地系裡面搞乜多d`xd
膠紙check呀蕉's呀哥部電腦;發現好多淫相-333-"
之後睇上網既記錄..果然佢呀哥真系上咸網-_-
咸到呀媽都吾信;個個1路睇1路爆哂粗咁xd
之後玩下呀蕉個msn,,周圍add人"扮呀蕉-)`
受害人包括:多子+小漫+2d果個`xd 真系好正;)
可惜我又比人玩番=0=呀蕉同張童夾埋同某包講我鍾意佢~_~
算拉v_v比佢地玩番1次咁大把xd
4點鐘落街.去左m記度食麥旋風,,最後同膠紙+呀龜+茶包搭西鐵番屯門` |
|
|
|
|
« | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | ... | 184 | »
|
|