My Diary(;`
 
 
Ting_523
暱稱: *西瓜(;
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011年第1篇blog哈哈:...
4B LTF+open day+3C g...
2010-11-10
5/11 練lunch Time Fo...
「步行」籌款(:
clock*
日誌統計
文章總數: 367
留言總數: 4740
今日人氣: 0
累積人氣: 20187
Today is: 2009 年 1 月 8 日  星期四 ;]'


h!st+!.S *` 分類: 校園生活:)`

今日考h!st+!.s. -_- 朝早好凍!
呀媽叫我著校褸我死都吾肯著xd
除左day a同day c之外我系吾會著校褸架v_v
系1o週度溫書; 發覺每日都有1o幾2e既麻甩佬上尼1樓度去廁所.
1路溫1路覺得勁凍,,但系我冇後悔冇帶校褸xd
首先考!.s. 何老大嫂監考-v-
份卷吾難" 不過吾易,, 0k既*
考完落去1o週度溫書.. 去廁所;
個廁所好嘈,, 事關有幾個姣婆系度尖叫-_-
某1: 哎呀!!! 頭先吾識1題!!! 扣左1分呀~!!! [高音]
某2: 果題呢.. !@&*^&*() {省略} 原來系.. &#@&*^{省略} 呀!!! [超高音]
某3: 好吾抵呀! 我比人扣左3分呀!!  [超爆高音]
當廁所系街市v_v 比我靜靜地去個廁所都吾得-)`
考h!st同樣系何老大嫂監考-v- f0rm.1吾系度v_v
未開始果陣見到最後果版.. 有題10ng q系8分-_-
我數過架喇,, 有24行比我地寫"
膠紙: s0 d!ff!cu1t !!
柴朗: 0h! sh!t !!
yummy: 咁多! 點吹呀?
矮仔傑: 頂..
我諗黎m!ng應該系講:好囧呀!! =3=
份卷都幾難,, 順其自然拉; 預左肥佬嘛xd
放學之後成班上左去4o5搵m!z ma"
派番作文.. 跟住m!z ma話應用文投訴信果篇最後應該有祝頌語.
有人寫左'你好' ,,全班笑左囉xd 擺明系葉賢-_-
最後閃人. 聽日考ge0g; 各位請加油:)`

 
出生時間:2009-01-08 01:33 PM  [ 訪客留言(14) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
Today is: 2009 年 1 月 7 日  星期三 ;]'


mathz-v-` 分類: 校園生活:)`

囧.. 今朝架車超多人! 早知就早d起身-_-
今朝又系1o週度溫書v_v 其實mathz冇乜好溫;
不過話哂都系我既死穴,,點都要溫下"
上到去3o5. 又系盧生-v- 2c系.. 區啟欣xdddd
I卷系10ng Q,, 比想像中容易*
只系冇做1題+ b0nus; 好多人都冇做b0nusv_v
膠紙話佢識做.. 不過吾夠時間做xd
其實b0nus出咁難答岩都淨系得2分=3=我先吾會做,,
更何況吾夠時間-)` 我都系d時間岩岩好架咋"
半個鐘小息,, 去左1o週溫書`討論mathz i卷都問題v_v
28k3次方+8 <- 答案系(3k+2)3次方-v- 比我撞中左*v*
II卷考mc,, 1o:16開考; 1個鐘15分鐘做"
盧生吾識計數?_? 考完既時間佢寫左做11:46`xd
好彩後尼佢改番-_- 吾系既話我會舉手同佢講,,搞到佢好n0r;
mc出奇地比10ng Q難. 好彩都系亂撞,, 混吉既:)
考完閃人* 同呀ra!n搭車v_v 之後玩轉西鐵xd
我系周艷囧?xd. 謝軒系謝囧;) 呀蕉系陳志囧xd
黃大囧.. 陳嘉囧.. '好囧呀!!' <- fr0m黎m!ng口頭禪~_~
最後番到屋企; 聽日考2科.\_/.
h!st同!.s. /3\ sk點編個t!metab1e架?-)`

 
出生時間:2009-01-07 01:25 PM  [ 訪客留言(15) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 


訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客