| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| Today is: 2009 年 1 月 23 日 星期五 ;]' |
| *day EEEEEEEEEE` |
分類: 校園生活:)` |
super ! 今日放1點v_v day e:)`
第1+2堂ch!n,,d人話想選班會.但系m!z ma話ace果班既話會好慘"
所以就問左d人想做乜p0st,,佢話選左主席同文書先;
1講到文書..成班就話:西瓜做拉~佢做得咁好
m!z ma就問我:咁你想吾想做? 我:想~
然後佢搵紙mark低左-3-! 佢話放完假番尼先選-v-
膠紙讀課文好gag,, 個說書裡面有個詞語叫'岌岌可危'.
但系佢吾識讀..睇注音系「魚及切」*
佢話:「魚及切可危」 爆笑xddddddddddddd
第3+4堂va,,到我既書法大顯身手xd
班友好ka!-_-有d人寫'開皇之冶' ,有d人寫'貞觀之冶'..
吾知邊個寫' 葉你個賢,,柴你個朗' xd m!z chu見到0哂-)`
第5+6堂!.s.調位調左半個鐘..我最終都同小敏+呀桃+海獅坐;
矮仔傑原來同胖妹同組xd之後就同m!z 10投訴~_~
最後佢地2個男仔同2個女仔調:)` 黃狗就自己1組..
黃狗竟然喊xd; m!z 10叫我同海獅去安慰佢=3=
怎樣可能呢?我話:我同佢吾系好熟架咋. =)`
跟住睇片,,有半班人睇到連小息都吾小v_v
第7+8堂mathz,, 做數"m!z h0派左8張單行紙比我地/0\
新年假要做mathzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.
放學同呀ra!n放" 番到樓下買1unch食:)`
|
|
|
|
|
| Today is: 2009 年 1 月 22 日 星期四 ;]' |
| day D,,千年老妖-)` |
分類: 校園生活:)` |
day d,,冇早會-_- 變左gp活動;
2個f.4既人尼.玩問答"d問題得葉賢,胖妹,黃狗答~_~
第1堂rsc,,計平時分..得19.8分=3=
明明有1課岩哂都比個b我v_v 大愛你系咪玩野?
第2堂中屎* 教書,,其實千年老妖教書吾悶架;
但系1開始佢就問邊個冇帶3寶-3-! terrify !
第3+4堂dt.要好好珍惜今年既dt-v-
1cm全堂搞爛gag,,討論膠紙既名~_~
德=德育. 智=智力. 1cm:y0ur name is周德育智力;
全班爆笑囉xd 全堂系咁講英文+畫野"
第5+6堂eng,,m!z 1ee見10rra!ne本p0etry封面畫得咁令..
所以咪問:10rra!ne,,can y0u g!ve me y0ur p0etry?
黃狗同mk即刻爆笑xd 而10rra!ne就扁嘴=3=
不過10rra!ne比m!z 1ee搞番掂左xd笑左v_v
1unch又話有栽培?點知行行同h011y就好n0r咁去a室,,
不過冇開xd 白行1趟-v-
食完去左2c玩..我發覺我1見到2c d人都會講句'u l0ve t!m0thy'-_-
吾同既人聽完之後有吾同既反應,,
eg.by jas0n'i fuxk t!m0thy ! 'xd
by呀ra!n ' =0=... '
by劉浩研 ' 下.. ' -)`
第7+8堂mathz,,ch.8;果d數補習教過~_~冇難度"
可惜..m!z h0教埋ch.8之後就比番m!z tang教-v-
[你地仲記吾記得邊個m!z tang?之前代芝芝果個]
其實有d擔心"我始終都系鍾意芝芝教mathz多d;
冇計! m!z tang堂成班1定嘈到痴線-_-
放學之後去左5o6專題,,再次見到千年老妖`佢系我組導師嘛-_-
佢遲到15分鐘:吾好意思..我遲左落堂.
傾左半個鐘佢就閃人,,我地組留低15分鐘先閃人;
放學w!f呀ra!n+卡諾b+呀龜+娟爺+屈機=)` |
|
|
|
|
« | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | ... | 184 | »
|
|