My Diary(;`
 
 
Ting_523
暱稱: *西瓜(;
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011年第1篇blog哈哈:...
4B LTF+open day+3C g...
2010-11-10
5/11 練lunch Time Fo...
「步行」籌款(:
clock*
日誌統計
文章總數: 367
留言總數: 4740
今日人氣: 1
累積人氣: 20166
Today is: 2010 年 5 月 13 日  星期四 ;]'


2010-05-13 分類: 未分類

多謝上帝 多謝祢比我有呢個樂天既性格
有時自己吾開心 第2日訓醒就冇野(:` 都系因為祢幫我

day d 麥皮同豪子分享 好正xd果d旺仔..康富來..咩廣告都出哂尼xd
           mz ng:「其實康富來系咩尼?」豪子:「健康食品」xd
           麥皮:「食左康富來 健康財富滾滾來!」xd
第1,2堂econ 忍住!忍住吾訓:D
第3,4堂mathz 可吾可以吾好咁無聊上堂玩射橡根? 仲細咩
                          我吾系剩系指victor 仲有你(系邊個自己估)
                          自己做錯野仲要對住人地講一大堆粗口 你不單止侮辱左女性 仲'底'毀左自己人格
                          倒數 waiting for mz ho -v-
                          今次梁sir終於吾系所謂既'抽人答問題'xd 變左做'邀請人答問題'xd
                          過埋聽日之後就冇得聽佢講「好喇..我抽人答問題...(人名)」
第5,6堂hist 以前d人點樣用廁所 - - 如果要我同咁多人用埋同一個廁所既話我寧願吾用/口\
                      播video講拆橋    gag:咩橋系一定要搬?   ans:李遷'橋' xd
lunch 學校食 繼續整比mz ho既卡 呀june好緊張張卡^_^ 好想知mz ho見到張卡之後有乜反應
第7,8堂eng 作文=3= a pop star->Nut Liu,who is very tall and very pretty and has long hair xddd
放學 呀娟太期待同黎ming放學 - -

呢排好多人病同吾開心 特別系周世 病就吾好番尼丫嘛xd
個個都好擔心你呀 我地特登去醫療室搵你但系原來你番左上課室- -
仲有蕉呀 吾好成日吾開心啦=)` 你吾系孤獨架 你睇下你個qz有幾多人留cm關心你就知啦
所有病既人快d好番 所有吾開心既人要開心番xd

 
出生時間:2010-05-13 06:27 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
Today is: 2010 年 5 月 7 日  星期五 ;]'


2010-05-07 分類: 未分類

今朝d雷聲嘈住哂- - 震到幢樓響埋火警鐘.. 冇教好訓/口\

今朝搭車 好多人 CE考eng..加上落雨..
幫mz cheng包少少禮物 真系好快:D
day A assembly 見到鄺浩澤既爸爸 好似樣xd 似到咁-v-
chin 剩番廿分鐘:) 論四端 埋尾喇埋尾喇xd
eng 蕭sir可以同我坐真系三生有幸 上堂佢冇得訓xd一訓就比我用原子筆'new'佢耳仔- -
chis 張sir好衰囉xd講d野剩系講一半
         原來..毛澤東吾系我想像中咁好- -有d慶幸果陣香港仲比英國統治緊-口-
         張sir:「果陣d人剩系讀毛語錄」
         我:「毛語錄系咪冇字架?(無語)」
PE 游水堂 冇上到 好曬 有d衝動想跳落水xd 好懶呀我 佢叫我抄notes我又吾抄~_~
     上完之後..先發覺原來我對拖鞋+遮系膠子媛個袋度- -(提提你:記住星期一比番我呀..冇拖鞋用/口\)
lunch 剩番15分鐘.. 食左勁少野真系
           天氣熱到咁 我開始有d中暑既症狀xd嚇死dicky-v- 我塊面勁紅勁熱 抖左陣冇野
mathz 仍然都系果種掛住mz ho既心情上堂
            諗番起呢幾個禮拜梁sir教..自己真系冇認真做EP(吾系冇做 多數都系草草了事)
            岩岩睇到e-class mz ho sd比3C guys既e-mail:
[Dear 3C students,
你們好嗎? 有沒有乖乖上數學堂, 聽mr Leung 的教導? 很重要的是有沒有自己做數呀? :p 有沒有做EP?
沒有見你們差不多三星期了, 想念你們呢! 我的傷口沒那麼痛了。不過, 動作仍然要慢和小心,
也不可太操勞! 我在家休息多, 只是腰背又有點痛, 你們為我祈禱吧!
希望下下星期一可以狀態好一點的回到你們當中!你們也加油~ 不要躲懶,
中三的生活就完, 要比心機預備exam.
Ms Ho ]
             睇完之後真系有d慚愧+內疚 原來自己真系好衰 蝦梁sir check得鬆d就求其寫d野當EP就算
mus 繼續睇人performance 波波唱歌好聽xd
放學 我都知你好鍾意day c既physics堂架喇哈哈xd

 
出生時間:2010-05-07 06:20 PM  [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 


訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客