潛左水咁耐,我諗係時候要打番blog啦,好多謝一直以黎咁多fans支持我(含淚)
今日黎唔到幫呀杰打氣,sorry呀-.-!!!不過我會精神上支持你,你一定可以入到圍既!
最近發生左太多事啦,不過好彩我都仲接受到..如果再係咁落去,我癲都似-.-",好彩我仲有一班好兄弟,支持我,多謝你地^__^