下... ... ...?!我唔知講咩好,,,
我好想嬲架~
但係我唔會因為咁小既野就嬲... ...
我現在只是在想... ... ...?!
(呀程)你係facebook打既~
我唔知被咩回應你好呀,,, ,,, ,,,
你一諗,就諗到我講大話??
( ( 我講呢個大話為左邊個 ) ) ?!!
呢個問題都問得幾好呀 ^.^~
你又唔係唔清楚我既性格~~~~~~~
我記得我係同你講過,,, ,,, ,,,
( ( 講笑既大話我會講,但係傷到人既大話,,我就一定唔會講 ) )
呢d說話唔知你記唔記得呢?!
( ( 個心已經有兩條很深很深的巴恨 ) )??
聽到你咁講我唔知點算呀... ....
好似真係令傷得你好痛咁~~~~~~~~
但係唔知你又有無諗過,, ,, ,,
我點解無啦啦要講咁既大話呀,,, ,,,?!
[ [ 係呀,我好鍾意講大話架,我覺得好好玩呀,!! ] ]
唔知你會唔會信我係咁諗呢?!
我唔想同你玩?!!你諗真d?!
如果我真係唔想同你玩既話~~~~
我做咩要係你哭既時候講咁多野呀??
3年啦?!
你真係會覺得我唔想同你玩咩?!
我信你先同你講既野...
同你笑,哭,鬧架,,,
如果我話全是假既,, ,,,, ,,,
你又會唔會信呀?!
我好想知道你係點諗我呀,,, ,,, ,,,?!
|