有時候我覺得我既家人會理得我好無自由,,
呢樣問下個樣又問下,,
夜晚又唔我出街喎. . .
我真係有好多時候都會覺得好辛苦,,
好想好想好似其他人樣,,,
就係因為咁令到我覺得好煩惱,,
唔知點做先好.. .. ..
但係就算係咁,,,,
就算有煩惱,有唔開心既野都好,,
我都要樂觀去面對,,
去同自己講(一定無問題既,)
要笑住去面對,,,
我都會同朋友講,,,
有時仲會同屋企人傾下咁... ... ...
佢地都係為我好姐,,
我最想就係可以自由既理會,,,
不是被人睇到緊緊既理會,,,
你地明白嗎.. .. ..??
|