唔想.. ... ...我先唔想失去任何一個人呀!!!
唔想失去我既好朋友!!!
我愈黎愈感到疑惑... ... ...
我好幾日無同過呀程講野啦,,,
呢一種感覺好辛苦呀!!!
爸爸個D都同我諗左好多架啦~
但係爸爸又要同我諗計冒時候,,,
又要係呀程個FACEBOOK到打D咁既野= ="
真係多得佢啦!!!
但係有佢地我先小左咁多煩惱- -""
咁我仲可以講D咩呢@_@
多謝佢地囉,
多謝佢地係我高興時可以同佢地分享~
係我唔高興時可以向佢地講~
我視佢地為我既好朋友... ....希望佢地都係一樣... ....
但係現在我都唔知點算~~~~
我唔想無左呀程呢個朋友呀!!!!
同佢玩左三年啦,,
無理由咁就話((呢D朋友唔識都無所謂))架,,, ,,, ,,,
以我既性格一定都話((一定無問題既,,
樂觀D去面對啦))
((我一定會解決到既!!!))
但係今次所謂既友誼問題困擾住我,,, ,,, ,,,
|