bbq完左之後舅父d,fd仲要飲酒傾計咁啦,
但係舅父因為太辛勞啦,
所以就唔飲同我返黎先,
我知道現在係好夜. . . . . .
但係我諗到一d野就想一返黎就打啦,
今日細舅父同佢既女朋友黎到"
我就想,,
今日一見到呢個姐姐的確比之前個個好D,,
都好溫柔既,,
我相信細舅父佢無問題吧..
之後我就好似之前既CHRISTMAS咁,,
寫左一D既聖誕卡啦~
咁今次係寫得無上次咁多既~
因為我由細個開始就會寫架啦~
屋企人就寫被一D真係由細睇到我大,
舅父既一D朋友啦"
自己既朋友既話~
我就會諗~
現在又唔係小學~
都係同佢地出黎玩下,傾下計開心D^^
所以我覺得其實係咩節日,
就算係平時都好,,
最重要都係大家開開心心最好"
哈哈"
[ 屋企人,朋友們. . . . . . .等等 ]
[ 你地最重要哦 ]
|