今日我同po去呀程屋企諗住溫書既~
但係結果都係溫左3個鍾姐~
因為呀程都記唔上腦~
我都50/50咁,呀po就話唔夠時間~
但係我地三個係一起既時候,,
感覺好開心既,,
好多時,我都會諗下,,
都d,fd出黎住都幾好呀,,
就好似我舅父咁,,
佢都係自己同d,fd出黎住既~
因為佢地都比較鍾意自由既感覺
所以都同過媽媽鬧過~
但係最終都被左,,
所以我都好想咁呀!!
其實自由d咪仲好,, ,,
我都講過啦~
聽日既野無人會知,,
但係自己既感覺,,
自己就一定會知架,, ,,
向住自己既感覺走唔係好好咩?!
我最鍾意呢種感覺架~
自由自在
|