2009 年 4 月 7 日 星期二
"4月7日"
今日女孩有一點兒的說話想講"唔長的,只是少少的心裡話,
有時候我地會有一些的煩惱"在想哭的時候""就一定會有一大
班的朋友和家人在你周圍保護住你""自自然然唔知點解會有一
種的感覺"你會感到好想好開心咁,,,,,,,
就是他們,自己便感到好開心_因為正正有他們的存在,,,,,,"
就更唔想無左他們~大家就好像一家人咁"有時候仲會吵吵鬧
鬧,,一係就有講有笑,,哈哈"想點呢,,,,,,