2009 年 4 月 14 日 星期二
今日我做好自己定好左的野""^^昨日我同少學個朋友講電話""
不知不覺就回想起以前我,她和其他的同學一起有講有笑的日子,,,,,,,
和現在倒無咩的唔同""但係感覺上的分別就一定唔同啦""因為又唔係
常常見面的關係@v@" 有時候無野做"",,我就會找野玩""同下朋友
出去睇下野咁,,,,,倒希望有一些有趣的野發生""........因為有時會覺得"
這一些的生會好平凡...^w^...