2009 年 5 月 3 日 星期日
今日係5月3日啦""6月就考試啦-0-""時間一日一日咁過去""
當然大家倒一樣啦-v-""今日同個呀寶講返中一時候的野""
當中有歡笑,,有傷心,,講左無多久,,,,,,我地就開始覺得""
大家已經唔記得一開始是怎麼認識,,,但是怎樣去想倒想不起""
就是因為我們認識了太久啦""不知不覺間就忘記了,,,,,,^w^
可能就是有太多的回憶吧""!我一定會珍惜這段友誼!