2009 年 5 月 13 日 星期三
我有時候會感到好好奇"?v?"點解人地一睇就知我心裡想的野呢???
我常常叫人樂觀一點,但係有時又會感受到""有時候是自己的問題呀""
定係他們的問題呢,,,,,,舅父話被我知""如果有煩擾又唔講""到最後最唔開心的"
只會是自己,,,,,,他們話我:[你唔好常常只想住人地的心情啦,,,,,,
你好似絛想過自己咁""做人唔可以咁主見呀""你有時好像無了自我一樣]""
我自己倒會想一想""{說起來又好像是呢"}""
有時我會覺得好幸運有咁好的朋友家人同我一起^.^