| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
..°●日誌最新☆°.
|
|
| |
2011 年 3 月 14 日 星期一
white valentine's day*
|
情人節!?
仲要白色添....
做過咩?
同駱駱過囉XD
早上 和駱駱早餐=v=
9點 一到商場門口 看到駱駱=v=
交換糖果XD
大家都不知大家互相幫對方準備 哈哈 小驚喜=v=
吃甚麼好? 研究了一會 決定買包邊走邊吃=.=v
看到讓煥*0*
他剛下班 很好
他今天休息 更好
找他一起加入晨運團XD
走走走 講講講 讓煥雞肉篤篤篤=.=v
說說笑笑想想 10點多 離開了
回家 小睡一會 開波!!!
我好乖=.=v
晚上 8點半 出去了
又去邊=0=?
打波是也!!
駱駱∼∼∼
去2邨 單打熱身 邊打邊聊天
好多野想做呀....
唔知幾點 judy和她朋友--楚倫來了
你好!! 第2次見面...
泥是吐咪持烏....
叫他們2人去熱身再過來挑戰我們XD
好串的說=.=v
又唔知幾點 他們回來了 雙打!!
我和楚倫vs駱駱judy 好奇怪的配搭=v=""
打打打 駱駱搞新意思 結果我和楚倫搞事XD
蘋果萬歲 蘋果無敵=.=v
不顧形象的打波=v=""
不停發din的我XD
哈哈
駱駱為了出汗 不惜跑步10個圈 哈哈
之後再打 11點多點家去
好正 好舒服....
∼完∼ 
| |
刊登時間︰2011-03-16 04:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]
|
|