| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
..°●日誌最新☆°.
|
|
| |
2010 年 6 月 15 日 星期二
grad din*
|
happy birthday to 林曉=v=
今天 12點多醒了
慢慢hea到差不多3點 開始準備grad din
5分鐘不用戴好con 開始準備化妝
好麻煩的化妝
開始覺得需要屬於自己的一套化妝品 不過對我來說好像會浪費=.=""
結果 一弄就4點多
差不多5點到judy家 再弄好樣子
5點多與judy一起到地鐵站 跟michelle、小強、老豆和阿靚會合
再係太子等珠珠
6點多到維景酒店 sally好型 好愛她>3<
拍照 拍 拍 拍 拍了很多
不過沒有7友/.\
同唔到時sir、魚蛋同羅季影=.=
他們早走=.=
唉....
吃了很多三文魚和甜品=v=
好飽
餓著肚子出門 飽著走XD
抽中了50元書劵=v=
拿了華仔的 the body shop 50元現金劵=.=v
呵呵呵
11點多走了
12點多到家
腳好痛 腳殘再加高跟鞋 我真係唔識死=.=
不過 今日過得很開心=v=
∼完∼ 
| |
刊登時間︰2010-06-16 01:46 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]
|
|