| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
..°●日誌最新☆°.
|
|
| |
2006 年 10 月 26 日 星期四
調位*
|
今日...
7點就起身...
早左呀=.=v
又早左返到學校...
chem今日做實驗呀!!
好耐冇做過喇∼!!
bio又冇上堂...
所以趁今堂調位...
好唔想坐而加呢個位呀!!
睇黑板好辛苦呀!!
雖然阿純同阿姑坐我後面...
諗返起...
由F.1到而加...
都未試過同佢地坐得咁近....
次次都係隔左十萬百千里...
冇試過今次咁...
不過個位就...
搞到唔知好定唔好=.=""
因為Miss Gill佢冇返...
所以我地唔駛放學補課呀XD
太好啦∼!!
早左返home呀!!
玩電腦...
不過同番簡傾個時傾得好激,差d嘈交咁制=.=""
6點就同邱嘉佢出左富東...
出左成2個鐘呀!!
都唔知點解可以出咁耐嫁...
可能性其間太多野要做喇∼!!
又買野,
又俾野阿純,
又等邱嘉佢買飯,
又等阿超幫我地過膠,
又搵野,
搞左好耐先可以返到屋企...
俾阿媽佢話呀!!
唉∼!!
食完飯先後就咁玩電腦...
係咁同阿純佢玩msn d 遊戲..
玩到眼花...
投降了∼!!
∼完∼ 
| |
刊登時間︰2006-10-26 09:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]
|
|