| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
..°●日誌最新☆°.
|
|
| |
2006 年 10 月 23 日 星期一
無題*
|
今日...
唔知點解好似好清閒咁...
做乜都好CC然咁...
好似做功課咁....
做中文第2稿咁,平時我只係用半個鐘度就做完...
但今次就要用成個鐘=.=
等做哂d功課就去睇電視...
6點幾就同番簡出富東曬相...
不過曬得好少...
之後...
仲買左老婆餅返屋企孝敬下屋企人....
7點幾返黎...
就即刻食飯...
就完同樂樂子佢講左幾句就打日記喇∼!!
以下奉送陸運會既相↓↓
第1日:
1.) 2.) 3.)
*1同2係我跳遠個陣,番簡偷影既=.=""" 3係番簡既惡搞作=.="""
4.) 5.) 6.)
*4係我、邱嘉同蘿白拎返d跳遠既架餐返去司令台,又係番簡佢偷影既=/\=""
不過d架餐佢又唔影喎=.="""
*5係去行街返去個陣我同番簡偷影既=\/=v
*6係我既至愛,熊貓萬能俠panda-z >\/<
第2日:d相全是由我影
7.) 8.) 9.)
*7係彭耀鋒(中),,好耐冇見!!!
*8:我地既班主任---伍啟時是也~!!!
*9係kai鋒,,,講緊咩呢~??
10.) 11.)
*10係(左起)謙謙同4仔,11係謙謙、4仔同陳永康
12.) 13.) 14.)
*12、13同14係己社d小學生打氣,好鬼死得意呀XD"
15.) <----SK跟埋班小學生1齊打氣,,,好好笑!!!
∼完∼ 
| |
刊登時間︰2006-10-23 08:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]
|
|