| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
..°●日誌最新☆°.
|
|
| |
2005 年 9 月 16 日 星期五
火燭呀!!!!!!*
|
今日...
第1堂上化學....
徐徐佢今日唔舒服呀∼!
So,
我地就對答案and自修喇∼!
不過...
係等徐徐黎個陣...
小學火燭呀!!!!!
d煙幾大呀..!!
Miss黎到個陣,成班起哄呀!!XD"
跟住,對對下答案阿sir就宣佈所班主任要返番去自己班房睇住自己班....
就咁,
時sir返左黎之後...
我地就玩左4堂*...
玩UNO4玩到好亂呀XDD"
第5堂就開始上堂....
跟住放飯....
食緊飯...
我地school上tv呀!!!
個小學校長係度扮野呀!!!!
佢講個d野勁好笑囉∼!
返到黎...
唔俾我地上課室呀/.\
要等d小學生走哂先上得.....
跟住...
又係咁啦∼
上堂上堂再上堂=.=
放學之後,
就去左公共...
跟住....
返home lu~!
夜晚....
去左邱嘉home,
kai鋒同駱世樂V.S嘉峰and嘉俊
笑L我喇∼!XDDDD""
P.S:今日係電視見到Miss Wong同黎姑娘呀!!!!
聽日要返school,,,camp又有跟進活動啦∼!!!!
∼完∼ 
| |
刊登時間︰2005-09-16 10:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]
|
|