| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
..°●日誌最新☆°.
|
|
| |
2005 年 9 月 14 日 星期三
唔知咩題目=.="
|
今日....
返到school,先知自己唔記得左帶bio張ws=.="
差d要留堂=.=
好彩科長佢叫我抄張俾佢...
先唔駛咋∼!
唔係就......慘!!
朝早個3堂,
Miss冇返....
唔駛上=﹏=v
有1堂仲冇老師黎代堂添呀!!!!
勁happy呀!!!
興興個水樽仲俾我同邱嘉搞到....好好玩∼!
鄧賀麟就係咁俾我重演返F.3個時既情形添呀XDDD"
勁free呀!!
不過第4堂開始就冇得玩lu...要上堂!!
最後上中文,
要我地出去匯報=.="
我個組盲由我同阿德出....
唔知自己講乜添=.=""""
放學之後,
就同番簡去公共library...
見到好多書...
好想借呀!!!!
不過冇帶證,借唔到>.<
唉∼!
聽日測Maths...
溫書先∼!
做個乖女嘛=.=v
∼完∼ 
| |
刊登時間︰2005-09-14 11:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]
|
|