金日好撚悶牙.... 係樓梯到又玩uNo啦 咁鬼悶...fuCk 又冇玩做 吾知幾點番左屋企lu 冇心情.. BIBi!*
金日好好玩牙... 大風又大雨... 我地走去玩風玩雨...<==白痴>V<" 出左一陣.*幾好玩... 走果陣屎我地去左OK睇有咩BoOk買... 我見到有我至愛睇野多拉A夢BoOk..哈哈 我買左牙....$42蚊牙... 紫菜就買左yEs! 買元...上我果層(亨泰)11樓 好笑...某某比門夾主個頭... 好慘牙佢....我地幫拉開對門.. 好左佢冇夾死= =" 不果我地幾個笑死囉... 好笑...好玩...* 打主咁多先... bIbi**