好憎你牙....”" 想散咪講囉..."" 中22第22個咪講囉...."” 比人打都吾關你屎牙...””” 咁中22講粗口" 叫我吾好講自己又講....?? 講第22d人有講有笑...!!" 我呢??冇野講... 收啦... 憎死你牙.... 好想介手牙...”"
吾講啦...!! 萍!!"好慘牙...@@"" 吾驚我撐你.....!!"放心
冇心情....