金日老媽子同老豆子吾係屋企.... 吾想再係屋企牙... 又吾比吾番屋企... 十萬個頂!!" 吾打啦.... 係咁....
好恐報牙....."" 點算...??” 我會吾會咁嫁..."" 係到講大話....講左就收吾番..... 下次吾好啦... 吾好講大話....吾好做2255仔 咁就冇屎嫁啦....""" 好恐報牙...."" 吾講呢dd"" 比我見到d野... 正到我好吾開心... 好想喊... 都吾知你地咩關係....?? 你想呃到我幾屎...""" 好憎你牙... 6點幾番到屋企..... 你吾聽我電話...我憎死你....."""