你真係吾打比我...!"! 想散咪講囉..."”* 你知吾知我真係好想你打比我嫁...**" 點知你吾打囉.... 好傷嫁我...""""** 咁關心佢...??"點解吾關心我....?" 不如做tb啦我..." 我林會開心dd!! 我好嬲你牙.....
我吾想打字....""" 我正係想講...."" 我好想還你自由.... 你知道ma??"*” 同你講野....會好想喊.... 但我又好想同你講多dd野.... me想愛你多dd"" xdd !!”