|!*..在 你 們 面 前 的 我 , 不 是 真正 的 我 ★.`"
╳﹏"!|lll`不會再為你掉 眼淚 []| !×﹏
.°+﹒我在我 手上 留下了很深的BA恨 °●o!。
TungHoiB
暱稱: 楊咩
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
富走左48日"
富走左46日"
哇...走左45日
走左第37日”*
富走左第 2 4日`!
文章分類
全部 (136)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 136
留言總數: 28
今日人氣: 5
累積人氣: 4698
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 10 月 19 日  星期四   晴天


打面面好好玩....""" 分類: 未分類

金日好悶牙...""吾想番學牙..."""
番到去咪又係訓教...係咪先..?"
放學去左青公"""跟主再去黑公...
我地玩打面面...""我同玲打得好大力牙..."
菜仔佢到咁大力打你
,,"你仲咁細打佢...?"
萍打比我係邊...叫我串周嘉希..."
叫佢黎黑公..."""
好...佢黎到...又佢,又..."
周嘉希你都有打我啦....
玩打面...你老豆牙..."使吾撚使打萍咁撚大力"""
我打你吾撚算大力啦...**"
我都就住就主打你啦...."
收撚皮啦..."咁撚串牙啦..."
to"菜仔"
金日好好玩牙...,玩打面..."from"咩仔"
to"黃咩"
sOrRy牙...我金日冇同你一齊走..."
}吾好嬲我啦...下次倍你走....
我真係好想打佢...."
吾好嬲""from"咩仔"
打元就走撚左啦...!!!
吾打lu"



想點牙.... 分類: 未分類

討厭你地牙...""一個我,"
我打左你一下.....我好心痛....**”\

點解你要呃我牙...?"\/\/
一個我....""
想點牙...?"""
我2+吾想再番屋企牙...""
番到屋企一係比人,,,一係比人..""
都吾做咩.."
金日差吾多11點先番去..."**”
番到去...比打人,,,fuCk"
冇人再要我.....><""
金日喊左好撚耐"""
T
O"菜仔
吾該哂你牙...菜仔..""So ME good fd""
吾該你幫我...你係咪好驚..?"吾好講比人聽...
from"咩仔