討厭你地牙...""一個呃我,"
我打左你一下.....我好心痛....**”\
點解你要呃我牙...?"\/\/
一個打我....""
想點牙...?"""
我2+吾想再番屋企牙...""
番到屋企一係比人打,,,一係比人話..""
都吾做咩.."
金日差吾多11點先番去..."**”
番到去...比打人,,,fuCk"
冇人再要我..... ><""
金日喊左好撚耐"""
TO"菜仔
吾該哂你牙...菜仔..""So ME good fd""
吾該你幫我...你係咪好驚..?"吾好講比人聽...
from"咩仔 |