好耐冇打日記.. 吾知打咩好..."" 我仲好掛主佢牙...點算牙....."" 佢中2果果又吾係我..."" 算啦....""""死心好冇牙....菜仔.. 你教下我好冇牙...?"?"
我好掛住牙...!!"" 點解牙..??*" 遲早要(都)散 散得清脆未算慘 我卻要忠變奸 斗膽一腳踏兩船 想上岸時又晏 無面目再解釋 自費了承諾是否太斗膽* 我真係好愛你嫁...""" 吾好咁得吾得牙.."" 你牙..係你牙..." 你信我得吾得..*"" to:肥熙吾好再add我牙...""你好煩牙... 吾得閒仲要add我...