好耐都未寫過日記仔la"" 2007既我已經改變左好多"* 有d好吾開心同開心既野 係我腦海之中出現左""* 吾開心係萍佢地, 我吾想你地難做.. 所以我決定離開你地"" 開心1係:我識到萍你地..",同到你地玩 開心2係:我可2識到yOu" 良朋是結他 情人沒有嗎?" 沒有我 實際令他好過 在我眼內看著怎麼過 原來朋友仔感情再天真 亦是我永遠也會愛惜的人 明日愛他人 也記住學會不要緊 原來朋友比戀人更高分 亦讓我開始懂得不記恨 若大家 都敏感 我更要永遠記得拒絕再因小事怪人 為何沒有這條校訓
金日去左唱kk" 唱左好多>3<" 唱唱下...見到E.T佢地....呵呵..." E.T叫我地去同佢地唱..." 萍話好...." 我地去"" 點知....好多人"" 講大話,又話得3個人”= =” 佢地有女仔" 好嘈...聽吾到佢地唱咩..." 唱完...萍行樓梯果是" 有pReseNt,"萍真係聰明"^^" 我地又拎..." 真係天大既笑話...呵呵..." 跟主番富亨," 玩下....見到文屎呀佢地..." 佢地好似有波打"" 點知點搵佢地都搵吾到....><" 差吾多要走,"去牙婆到食飯" 討厭!!"<-吾講點解啦..(..)" 好掛住你牙...." 好想見你牙....你知吾知牙...."?"?"**