仆街你牙.." 你吾撚識做老豆." 就咪撚做啦. 我就吾撚信你成世人未做過錯野"" 做錯野姐"" 洗吾撚洗吊哂人地牙媽牙.. 仆街... 好撚憎你牙.." 吾識做人老豆就咪撚做啦.. 我2後吾撚同你講野" 徐飛攞錢啦....
牙朗thxx "你個present"" 好得2”” 吾知打咩好..." 我好憎你牙...曾子文.. 收皮啦.." 我想買新電話牙..." 金年可能冇新電話用" ><" 係咁玩勁舞團"" 玩到勁hApPy"" 呵呵.." 同牙朗,菜仔,,,佢地玩.." 菜仔攞第1,me攞第2,朗攞第3."" 好勁牙菜仔"" 1齊到f牙..^^" 吾打lu bIBi"""