我意經放棄左你dd啦..."" 點解你又要比我聽到你中2我小小牙....??"" 你呢?想我點牙....?" 仆街....比人打...我一定打番你...你小心d...." 吾打啦...bIBI
我要學識放棄monkey你..."" 但我未放棄到..." 咁點牙..." 又有冇教到我牙...." 我好似真係中2左你牙..." 日日番學都見到你..." 好開心牙....." 吾打啦....