想你黎大埔.." 你又吾黎" 吾聽我電話..." 冇野好講囉..." 同你行都吾似行既..."都見吾到你既"" 好想見到你牙"" 你知吾知牙"??" 唉"" 想死牙"" 都吾知做咩.. 係咁嘔" 嘔都冇人理我" 好掛住..老公仔牙><” 何事我會妒忌我會擔心魔鬼搶走你? 何事我每次都不知不覺越來越想你? 腦袋不停為你轉到企不起 我想你笑 我想你跳 我想識法術 想留住你
你想相戀的高估你 還是失戀的憎恨你 難道愛情 需找兩個人優點去比 每次給挑選都被拋棄 其實我以心來挑選你 卻像 競技賣藝遊戲
金日第1次落百+樂"" 完來百+樂好好玩+" 玩左頭D..果d"" 好想再去"" 你CuT我線..."嬲你..哼" 你都吾愛我既"" 正係掛住玩都吾陪我... 恨死You