金日終於都諗到唱咩歌la""
我地4個就唱:盡興!"
我同萍呢就...""
都系諗左好耐下...!"
就係唱死性不改...."
好好聽牙""!
吾知呢...""我地呢可吾可2入到決賽呢"?"?"
但係呢"""未到初賽我都有小小驚好吾知點牙..."
點好呢"?"?
諗完唱咩之後..."
好無聊甘係到畫手""
比萍畫到...= =""
哈哈..!"
吾應該等既野,為何我偏偏要等呢"?"?
唉""
吾通真係等吾到你"?
番到屋企..."
要抄歌詞""哇....抄死性不改
抄到好樣衰牙"""!
金日系牙倫生日!"
生日快樂"" xdd
吾打la" |