琴日30號同強散左..."" 吾想散....係米我做錯左...?" 做錯D咩.....點解吾比個機會我改????" 你係米吾再中2我""??" 喊左2日"""" 吾想做番普通朋友""" 正係想同你番你一齊""" 雖然同你既日子吾算多..." 得過23日”你過果每月既第1日係1個月.... 但係我同你連1個月都冇""" 2+成日諗起同你既日子""""!!* 好開心"""" 想同番你一齊""""" 希望你會知道..."*
你對我好似淡左甘...." 但係.....吾想放棄,,"?點解.."? 可能對我好d嗎...."??"" 唉""""