呢幾日都好夜訓"
又諗左好多野"
1:你話我吾直去等你..."<==我吾明點解吾直得""
2:中2就係中2,點解中2都吾去等下..."?
3:2+我同萍都中2緊你"點解你吾比次機會佢"?
點解要佢傷心?"要佢介手?"
4:萍,我同你都中2緊強.."我地既友誼仲系米到."?
5:我可2放得低你嗎..?"*
6:我可2愛上第2個嗎...?"*
7:吾通我正係識得喊...?"*
8:你直得我為你介手嗎..."?
9:我們還會1齊番嗎..?"
10:仲有人會關心我同哄我開心嗎...????*"
11:聽日買咩野比媽媽好呢"?"**
真係諗左好多野"
真係好想喊..."我可2點做..."?
|