同強既,第4日LA"" 金日我同萍,fai,強,富一齊番大6.."" 同強一齊好開心.."" 日日都好掛住你>3<" 係孖仔屋企訓左2日""
金日係同強第3日" 見到佢好吾知點樣..." 聽So hung講強個電話係個海到..""@@" 慘><""" 好掛住佢牙""" 吾知佢掛吾掛我呢""?? 哈x2好笑...- - 佢聽日番大6la...見吾到佢幾日la"" 唉...想佢快d番黎牙><"" 吾講住.."