金日生日...""
係咁比人打...."
痛痛....!"
元來吉吉同我一齊生日..."
番到學校老米打我= ="""
MisSlEe冇番.."
有人黎代堂..."
周周佢地唱生日歌比我聽..."
唱到我喊...左出黎..."
過左5堂....""
到左luNch佢地又唱歌....圍住我唱..
唱左好多""吾比我走..."
喊到都幾勁下...!""
有人話我喊吾係真..."
但我想講係真囉...!!""
我未試過咁樣....""
比著你地係我,,,都喊啦...!??"係咪牙..??""= ="
佢地係黑板畫左好多野..."""





<-thxx"你地牙...好朋友



朱奶thxx你既pReseNt...
好令好得2牙..."
我中2"
thx 2c 男仔""
|