to"某某..我吾想再聽到你岩我...!"""吾想牙.."
吾想[李],吾想睇,吾想問,吾想提...."
我2+咩都吾想.."""
吾想牙.."
討厭討厭牙...""
你知吾知牙..??"
吾好再令我憎恨你嬲你啦..好冇牙....??""
黃咩受啦..."
佢會好好嫁...""
會好開心嫁....""
何事我會妒忌我會擔心魔鬼搶走你?
何事我每次都不知不覺越來越想你?
腦袋不停為你轉到企不起!
我想你笑 我想你跳 我想識法術 想留住你!!
其實我會妒忌我會擔心魔鬼搶走你 其實我每次都不知不覺越來越想你
腦袋不停為你轉到企不起 我想你笑 我想你跳 我想識法術
想留住你 想迎合你 想融入你 想一生霸住你"
想一生霸住你""
但係...吾可以"
吾通我吾可以再去愛1個人??"
To"菜仔
吾好驚...我地gd fd馬...!"
我想你笑..哈哈...!!""
吾好驚牙.... |