金日又去左廣福玩...." 又玩打面面...好大力牙又...!!""" 痛痛..><"" 冇咩野玩..玩錫錫冇人開波..." 咁就冇錫錫啦..."哈哈...." 9點幾番左去.."" 睇電視 玩電腦...."" 見到菜仔on” 我同佢好想去哈佬喂牙..."" 哈哈..."" 媽....快比錢錢$我...哈哈..." 有人令到我好心淡牙....
金日去左唱KK"" 唱唱下萍喊..."" 佢係左某人喊.." 係佢吾岩,,吾屎為佢喊..."" 我安慰左你,,"都要喊..." 我唱唱下你又喊..."" 唱完去左廣福飲酒"" 萍[最]左""" 叫左D男仔黎玩.... 玩打面面....不過好細力... 跟主果D吾想打...""