22a班有新生.. 好令仔牙...."" 老米正到隻手牙..." 同我一樣流好多血...." 佢上左e院連左5針.... 我又係5針...><" 有一樣野我好想同2個人 但係我吾知點講好...." 我真係好中2你...點解呢...??""\ 我死吾死心好..??"放吾放棄好...??"" 邊個教下我....??" to:肥熙 我真係做吾到囉...." 我真係可以為左一個人...做咩都得囉.....
我個頭好77牙....""剪左$120牙... 點算牙..?” 金日中文堂又冇訓教”.... 哈哈...真係開心..." 我真係好愛佢牙..."" 金日11點先番屋企..." 沖沖下涼我喊左出黎牙..." 我為咩牙...咪又係為左佢.... 點解牙... >m<" 菜仔..我冇可能會中2番佢..." 我2+正係中2佢牙.." 我林你會明我講邊果掛...??