有冇搞錯牙..." 玩吾到勁舞團" 好想玩牙....."""" 算...玩吾到..玩msn""""" 吾知聽日玩吾玩到呢....??"?"" 哥.." 你打黎話佢比人打..."" 咁點牙.." 我驚佢有野牙..." 都係我吾好囉.......
吾知做咩野...""金日msn好多人on左" 我好嬲你牙...!!!!我講真.... .因為比我睇到d野..我好吾開心...'"" 係你令到我好吾開心..!!!"" 正到我2後吾想再見到你...'"""" 仲問我點解..." 你心照啦...!!"" 吾打啦...