金日起身...睇電視....-3-"
好眼訓牙....
正元哂既....!!""
搵紫菜...再搵黃咩....""
倍我食野...@@"
又係Mm記...悶死...""
我22後吾去mm記牙...""
比我見到牙芝...."""
吾知點解我驚驚地...@@"""
佢地去Mm記食野.....fuCk"又走吾到喎..!!”
係果到勁撚耐先走.....!!"傻@@
到左88點幾"去玲姐屋企打馬吊....
去佢屋企煮野食....
煮煮下...dd男仔係到....-3-"
好左都煮到好好味...""
我地女仔係到玩蛋喎...!!!”
正到好好味...."""
玩到10點45...就走左lu""
吾知聽日仲Swim吾swim呢??""
都幾耐冇swim""呵呵....

|